Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op russischblauw.startpagina.nl

Kitten gezocht (Blauwe Rus)

  • Sven Daam

    Hallo Allemaal!

    Na een jaar lang goed doorspreken (je “neemt” een kat immers niet in een opwelling), zijn we er uit: we gaan er voor! We hopen een lieve kitten een warm thuis te kunnen geven. We hebben veel gelezen, rond gevraagd etc en zijn op de Blauwe Rus uitgekomen vanwege haar bijzondere karakter en natuurlijk haar schoonheid (in alle kleuren! blauw is prachtig, maar wit ook uitzonderlijk mooi).

    We hopen dat iemand ons kan wijzen op een lief katertje, we zijn niet op zoek naar de meest perfecte kat, we hebben niet de intentie een show te lopen, we willen alleen veel, heel veel liefde geven.

    Ik kan je beloven dat we er alles aan zullen doen om hem het warme thuis te bieden dat hij nodig heeft, hij elke dag meer dan genoeg knuffels zal krijgen en dat we degene van wie we hem mogen kopen indien gewenst nog lang op de hoogte zullen houden.

    Groet, Sven, Den Haag

  • Zoepie

    Hallo,

    Misschien heb je ondertussen informatie gevonden, of zelfs een schattige kleine Blauwe Rus,

    zo niet, dan kan ik je volgende cattery aanbevelen :

    www.blueangels.be.

    Drie jaar geleden hebben wij daar onze Casper leren kennen : hij is een hele hele hele lieve (en dan overdrijf ik niet) Blauwe Rus.

    We hadden enorme goede ervaringen met de kwekers van deze katjes. Vandaar onze aanbeveling !

    Hopelijk heb ik je hiermee ietwat geholpen ?

    Met vriendelijke groeten,

    Petra

  • Robert

    Hoi wij hebben een hele lieve blauwe rus van 15 jaar die weg moet omdat we gaan imigreren.

    Als u intresse heeft kunt u mij mailen en dan kan ik u veel meer vertellen.

    mail: robert_mencke@msn.com

  • Milan

    Hoi Sven,

    Ik volg al weken stilletjes je blog.

    Ik wil hem graag verder volgen… kan je mij de inloggevens geven?

    Ik ben benieuwd naar het vervolg…!

    Tot horens…. Grtz Milan